►►فوتبالFC ►►

اخبار ناب جهان فوتبال و مشخصات و زندگینامه بازیکنان و اخبار جام جهانی و لیگ های خارجی و.......اگر طرفدار ما هستید عضو شوید مطلب بگذارید و نویسن

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ►►فوتبالFC ►► خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

کار سخت ميلان و آرسنال

کار سخت ميلان و آرسنال در خانه ميزبان‌ها


دور برگشت يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا درحالي برگزار مي‌شود که تيم‌هاي مهمان کارراحت‌تري پيش‌رو دارند چرا که در ديدار رفت در خانه حريف به پيروزي رسيده‌اند و شانس زيادي براي صعود به يک چهارم دارند.

شکلک های محدثه

دور برگشت يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با انجام دو ديدارآغاز خواهد شد که در حساس‌ترين بازي بايرن مونيخ در آليانس آره‌نا از آرسنال پذيرايي مي کند.

بايرن مونيخ يکي از آماده‌ترين تيم‌هاي حال حاضر فوتبال جهان و اروپا است که از شانس‌هاي اصلي قهرماني در فصل جاري در ليگ قهرمانان اروپا به شمار مي‌آيد. بايرن فصل گذشته با هدايت يوپ هاينکس در فينال ومبلي توانست با نتيجه دو بر يک دورتموند را از پيش‌رو بردارد و جام قهرماني را بالاي سر برد.

در فصل جاري هدايت باواريايها را پپ گوارديولا برعهده دارد؛ سرمربي که در بارسلونا دوران طلايي را پشت سرگذاشت و به عنوان پرافتخارترين سرمربي تاريخ آبي-اناريها انتخاب شد. شاگردان گوارديولا فصل رويايي را در رقابت‌هاي بوندسليگا پشت سرمي‌گذارند و تقريبا مي‌توان گفت که قهرماني اين تيم نهايي شده است چرا که اختلاف 23 امتيازي با تيم دوم جدول رده‌بندي دارند و اين يعني قهرمان شدن آنها در فصل جاري هرچند که تا پايان فصل بازي‌هاي زيادي باقي مانده است.

شاگردان گوارديولا در هفته 24 جشنواره گل به راه انداختند و با نتيجه 6 بر يک ولفسبورگ را از پيش‌رو برداشتند تا با روحيه خوبي به مصاف توپچي‌هاي لندن روند. خبر خوب براي باوارياي‌ها بازگشت فرانک ريبري فرانسوي پس از هفته‌ها آسيب ديدگي بود که اين بازگشت با گل همراه بود. اين هافبک فرانسوي در دقيقه 71 گل پنجم تيمش را به ثمر رساند تا به پيروزي پر گل تيمش کمک کند.

ديدار بايرن با آرسنال در حالي برگزار مي‌شود که شاگردان گوارديولا در ديدار رفت با دو گل آرسنال را در ورزشگاه امارات شکست دادند تا با خيال راحتي پاي به ديدار برگشت در آليانس آره‌نا گذارند.

از طرف ديگر آرسنال روزهاي خوبي را پشت سرنمي گذارد. شاگردان ونگر در هفته‌هاي اخير ليگ برتر انگليس نتايج خوبي را کسب نکردند و صدر جدول رده‌بندي را به چلسي دادند تا الان با هفت امتياز اختلاف نسبت به آبي پوشان لندن در جايگاه سوم جدول رده‌بندي قرار گيرند. البته توپچي‌ها يک بازي عقب افتاده دارند که در صورت پيروزي در آن به اختلاف چهار امتيازي با صدرنشين خواهند رسيد.

توپچي‌ها در يک هشتم نهايي جام حذفي انگليس با نتيجه چهار بر يک اورتون را از پيش‌رو برداشتند و به يک چهارم نهايي صعود کردند. در اين ديدار مسوت اوزيل بعد از مدت‌ها خودي نشان داد و گل نخست تيمش را به ثمر رساند البته ستاره آرسنال در اين ديدار اوليويه ژيرو بود که دو گل به ثمر رساند.

آرسنالي‌ها کار سختي در ديدار سه شنبه شب پيش‌رو دارند چرا که برابر تيمي به ميدان مي‌روند که فوتبال هجومي و نظامند را در دستور کار خود قرار مي‌دهد. گذشته از اين، شاگردان ونگر در ديدار رفت با نتيجه دو بر صفر بازي را واگذار کردند تا شانس آنها براي صعود به يک چهارم نهايي بسيار اندک باشد.

آرسنال در ديدار حساس سه‌شنبه شب جک ويلشر هافبک تهاجمي خود را در اختيار ندارد چرا که اين بازيکن جوان در ديدار دوستانه تيم ملي فوتبال انگليس برابر دانمارک که هفته گذشته در ومبلي برگزار شد، آسيب ديد و تا شش ماهي نمي‌تواند در ميادين حضور يابد.

در ديگر ديدار سه شنبه شب دو تيم ميلان و اتلتيکو مادريد در ورزشگاه ويسنته کالدرون به مصاف هم مي‌روند.

دو تيم در شرايطي کاملا متفاوت به مصاف هم مي‌روند. اتلتيکو مادريد با هدايت ديگو سيمئونه آرژانتيني فصل رويايي را پشت سرمي گذارد و يکي از شانس‌هاي اصلي عنوان قهرماني به شمار مي‌آيد.

شايد قبل از آغاز فصل جاري رقابت‌هاي ليگا کمتر کسي تيم ديگو سيمئونه را از شانس‌هاي قهرماني در نظر مي‌گرفت چرا که بسياري معتقد بودند که با ستاره‌هاي سرشناسي که رئال مادريد و بارسلونا در اختيار دارند قهرماني به يکي از اين دو تيم خواهد رسيد اما اتلتيکو مادريد با درخشش ستاره‌هاي جوان و گمنام خود همه را غافلگير کرد و الان به همراه بارسلونا و رئال مادريد مثلث اصلي قهرماني است.

اتليتکو مادريد در هفته بيست و هفتم رقابت‌هاي ليگا با دو گل سلتاويگو را از پيش‌رو برداشت تا با توجه به شکست بارسلونا به رده دوم جدول رده‌بندي صعود کند. ستاره اتلتيکو مادريد در اين ديدار داويد ويا بود که هر دو گل تيمش را به ثمر رساند.

اتلتيکو مادريد در حالي در ويسنته کالدرون به مصاف ميلان مي‌رود که در ديدار رفت موفق شد با تک گل ديگو کاستا به پيروزي برسد تا شانس زيادي براي صعود به يک چهارم نهايي داشته باشد. ديگو سيمئونه بازي برابر ميلان را سخت توصيف کرد. او پس از پيروزي برابر سلتاويگو گفت: الان ديگر نوبت آن شده است که به بازي با ميلان فکرکنيم. بازي سختي پيش‌رو داريم. تلاش مي‌کنيم تا با شکست ميلان صعود خود را به يک چهارم نهايي نهايي کنيم.

اما ميلان فصل کابوس‌واري را پشت سر مي‌گذارد. اين تيم که زماني يکه‌تاز فوتبال ايتاليا و اروپا بود الان در بحران به سرمي‌برد و بدترين نتايج تاريخ خود را کسب کرده است. سران روسونري سرانجام به همکاري خود با ماسيميليانو آلگري پايان دادند و کلارنس سيدورف را به عنوان سرمربي جدي خود انتخاب کردند تا شايد با اين مربي هلندي از بحران خارج شوند اما حتي آمدن سيدورف هم به ميلان کمک نکرده است.

شاگردان سيدورف در هفته بيست و هفتم رقابت‌هاي سري A با يک گل برابر اودينزه تن به شکست داد تا با روحيه بدي برابر اتليتکو مادريد به ميدان روند. سيدورف هر چند تيمش در بحران به سر مي‌برد اما معتقد است که مي‌تواند در يک چهارم نهايي حضور يابد: " پس از پايان بازي به بازيکنان گفتم تا هر چه سريع‌تر اين شکست را فراموش و به ديدار حساس برابر آتلتيکو مادريد فکر کنند. بر اين باورم که مي‌توانيم آتلتيکو مادريد را در اسپانيا شکست دهيم. ديدار حساسي پيش‌رو داريم. ميلان اين توانايي را دارد که آتلتيکو مادريد را در خانه‌اش شکست دهد و به دور بعد راه‌ يابد. اميدوارم بتوانيم با پيروزي برابر آتلتيکو مادريد هديه خوبي به هواداران خود بدهيم"

البته بعيد به نظر مي‌رسد که ميلان بتواند در ويسنته کالدرون اتلتيکو مادريد را شکست دهد چرا که شاگردان سيمئونه در ورزشگاه خانگي خود تيم بسيار خطرناکي هستند و براي هر حريفي مي‌توانند دردسرساز باشند، البته چنانچه کاکا و ماريو بالوتلي در روزهاي اوج خود باشند مي‌توانند براي تيم دوم شهر مادريد دردسرساز باشند.

موضوعات: ♥♥♥کافه هواداران فوتبال ♥♥♥, ♥♥♥مشخصات بازیکنان ♥♥♥,

[ بازدید : 210 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 19 اسفند 1392 ] 18:43 ] [ amir2014 ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]