►►فوتبالFC ►►

اخبار ناب جهان فوتبال و مشخصات و زندگینامه بازیکنان و اخبار جام جهانی و لیگ های خارجی و.......اگر طرفدار ما هستید عضو شوید مطلب بگذارید و نویسن

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ►►فوتبالFC ►► خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

رئال – شالکه، ژرمن‌ها فقط براي اعتبار مي‌جنگند

آبي پوشان لندن براي صعود به يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا بايد در استمفوردبريج از سد تيم سخت کوش گالاتاسراي بگذرند. اما رئال مادريد در سانتياگو برنابئو کار راحتي برابر شالکه پيش رو دارد و تا حدودي صعودش را با توجه به نتيجه ديدار رفت نهايي کرده است

شکلک های محدثه

در ادامه دور برگشت يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب دو ديدار برگزار مي شود.

* چلسي-گالاتاسراي

دو تيم در شرايطي پاي به اين ديدار مي گذارند که شانس آبي پوشان لندن براي صعود به يک چهارم نهايي بيشتر از حريف ترکيه‌اي است چرا که شاگردان مورينيو در ديدار رفت به تساوي ارزشمند يک بر يک دست يافتند که اين مي تواند کمک زيادي به صعود آنها به دور بعد کند البته در اين ديدار چلسي مي‌توانست به توجه به موقعيت‌هاي زيادي گلزني سه امتياز را به دست آورد و تا حدودي صعودش را به دور بعد نهايي کند اما در نهايت گل تساوي را دريافت کرد تا کار اين تيم براي صعود سخت شود.

چلسي در فصل جاري رقابت‌هاي ليگ جزيره با هدايت ژوزه مورينيو نتايج خوبي کسب کرده است و يکي از شانس‌هاي اصلي کسب عنوان قهرماني است. اين تيم با 66 امتياز در صدر جدول رده‌بندي قرار دارد البته شاگردان آقاي خاص در هفته سي‌ام شکست تلخي را برابر استون ويلا متحمل شدند و با يک گل بازي را واگذار کردند تا با روحيه بدي پاي به ديدار برابر گالاتاسراي گذارند.

اين شکست تلخ خارج خانه چلسي در حالي رقم خورد که دو بازيکن اين تيم با کارت قرمز از بازي اخراج شدند البته داور ژوزه مورينيو سرمربي پرتغالي چلسي را هم به علت اعتراض زياد از بازي اخراج کرد با اين حال سرمربي پرتغالي چلسي ترجيح داد تا بعد از بازي سکوت کند چرا که به قول خودش نمي‌خواست اعتراض کند تا با محروميت مواجه شود. او ديدار برابر گالاتاسراي را سخت دانست و گفت: ديگر نبايد به بازي برابر استون ويلا فکر کنيم. الان نوبت آن است که به ديدار حساس برابر گالاتاسراي فکر کنيم. ديدار سختي است.

اما گالاتاسراي در اين چند سال اخير متحول شده است. اين تيم ترکيه‌اي با جذب ستاره‌هاي چون ديديه دروگبا،وسلي اسنايدر و دي‌بوئه نشان داده است که تنها به قهرماني در ليگ ترکيه چشم ندوخته است بلکه مي خواهد در ليگ قهرمانان اروپا هم به مراحل بالاتر صعود کند.

هدايت اين تيم را در فصل جاري روبرتو مانچيني سرمربي سابق منچستر سيتي برعهده دارد. حضور اين مربي ايتاليايي مي ‌تواند کمک زيادي به اين تيم ترکيه در ديدار حساس سه شنبه شب کند چرا که مانچيني چند سال هدايت منچستر سيتي را برعهده گرفت و بارها برابر چلسي به ميدان رفت. شاگردان مانچيني در ليگ ترکيه نتايج خوبي کسب نکرده‌اند و با تيم صدرنشين فنرباغچه 2 امتياز اختلاف دارند اين درحالي است که دو بازي بيشتر از فنرباغچه هم انجام داده اند که ممکن است اين دو امتياز به 8 امتياز افزايش يابد که در اين حالت کار مانچيني و شاگردانش براي قهرماني بسيار سخت مي‌شود. اين تيم در هفته بيست و پنجم ليگ ترکيه با تساوي بدون گل برابر کارابوک اسپور متوقف شد تا با روحيه بدي پاي به ديدار برابر چلسي گذارد.

اين ديدار براي يک بازيکن از اهميت بسيار زيادي برخوردار است و آن ديديه دروگبا ساحل عاجي است که چهره بسيار محبوبي در استمفوردبريج به شمار مي‌آيد. دروگبا سالها با پيراهن چلسي درخشيد و سهم بسزايي در قهرماني اين در ليگ قهرمانان اروپا در سال 2011 داشت با اين حال ترجيح داد تا از چلسي جدا شود و به فوتبال چين برود. او در چين با پيشنهاد خوب گالاتاسراي مواجه شد و به اين تيم ترکيه ‌اي پيوست.

مورينيو در واکنش به بازگشت دروگبا به استمفوردبريج گفت: دروگبا در اينجا چهره محبوبي است اما او با پيراهن گالاتاسراي بازي مي کند و 90 دقيقه دوست ما نخواهد بود.

خود دروگبا هم مي گويد آنقدر در استمفوردبريج بازي کرده است که حتي چشم بسته هم مي تواند دروازه چلسي را باز کند البته احتمال دارد که مانچيني در ديدار سه شنبه شب دروگبا را تنبيه کند و از او استفاده نکند چرا که اين مهاجم ساحل عاجي در ديدار اين هفته گالاتاسراي در ليگ ترکيه پس از تعويض شدن در دقيقه 89 به شدت به تصميم مانچيني اعتراض کرد و حتي بطري کنار زمين را با لگد زد.

* رئال مادريد- شالکه

شايد به راحتي بتوان گفت که رئال مادريد صعود خود را به يک چهارم نهايي نهايي کرده است چرا که کهکشانيها در ديدار رفت که در آلمان برگزار شد جشنواره گل به راه انداختند و حريف خود را با نتيجه شش بر يک از پيش رو برداشتند تا کار را در همان ديدار رفت تمام کند.

رئال مادريد با هدايت کارلو آنچلوتي فصل بسيار خوبي را پشت سرمي گذارد. شاگردان آنچلوتي در رقابت‌هاي ليگا عملکرد خوبي داشته‌اند و با 70 امتياز در صدر جدول رده‌بندي قرار دارند. اين تيم در هفته بيست و هشتم در ديداري حساس و سخت موفق شد با تک گل کريستيانو رونالدو ستاره پرتغالي خود مالگا را شکست دهد تا با روحيه خوبي پاي به ديدار برابر شالکه گذارد.

احتمال دارد که کارلو آنچلوتي در ديدار سه‌شنبه شب به چند بازيکن اصلي رئال استراحت بدهد چرا که صعود اين تيم به مرحله بعد تا حدود بسيار زيادي نهايي شده است گذشته از اين کهکشاني‌ها در حساس‌ترين بازي هفته بيست و نهم رقابت‌هاي ليگا يکشنبه هفته آينده در سانتياگو برنابئو بايد از بارسلونا پذيرايي کند ديداري که براي دو تيم به ويژه بارسلونا با توجه به شرايط جدول رده‌بندي از حساسيت بسيار بالايي برخوردار است بنابرين طبيعي است که آنچلوتي در ديدار سه‌شنبه شب به چند بازيکن اصلي خود استراحت دهد تا با آمادگي بيشتر برابر حريف سنتي خود به ميدان روند البته بازيکنان رئال پس از پيروزي برابر مالگا تاکيد کردند که بازي برابر شالکه را حتي با وجود پيروزي پرگل در ديدار رفت دست کم نخواهند گرفت.

شالکه در فصل جاري رقابت هاي بوندسليگا تا حدودي نتايج خوبي کسب کرده است و با 47 امتياز در جايگاه سوم جدول رده‌بندي قرار دارد. اين تيم در هفته بيست و پنجم با نتيجه دو بر يک از سد اوگسبورگ گذشت تا با روحيه خوبي برابر رئال مادريد به ميدان رود البته با توجه به نتيجه ديدار رفت حتي خوشبين ترين هوادار شالکه هم شانسي براي صعود اين تيم به دور رفت قائل نمي‌شود.

موضوعات: ♥♥♥کافه هواداران فوتبال ♥♥♥,♥♥♥لیگ های خارجی ♥♥♥,

[ بازدید : 581 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 26 اسفند 1392 ] 14:32 ] [ amir2014 ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]